نیلو ۲۵۰ پریما پلاستیک

۶۵۴,۰۰۰ تومان ۷۲۰,۰۰۰ تومان

( 0 دیدگاه ها )

ویژگی‌ها:

  • تعداد در کارتن:  600 عدد
  • جنس ظرف: پت
  • وزن خالص : 6349 گرم
  • وزن با بسته‌بندی: 6390 گرم
  • ابعاد کارتن: 48x38x41
  • مناسب برای: بسته بندی موادغذایی برای رستوران، لبنیات، بسته بندی مواد پروتئینی، تخم مرغ،  بسته بندی شرینی، آجیل و خشکبار و …

نیلو 250 پریما پلاستیک

5 عدد در انبار



توضیحات

نیلو ۲۵۰ پریما پلاستیک

نیلو ۲۵۰ پریما پلاستیک یکی از محصولات تولیدی با برند پریما می‌باشد. ظرف یکبار مصرف تولیدی این برند با کیفیت مرغوب و کاملا بهداشتی تولید گردیده. از مواد اولیه پت (pet) تولید شده است. نیلو ۲۵۰ پریما پلاستیک دارای طول ۱۰۰ میلیمتر، عرض ۱۰۰ میلیمتر و ارتفاع ۶۰ میلیمتر می‌باشد. دارای یک حجم متعادل با ضخامت و قالب مناسب بوده، که استحکام لازمه را جهت نگهداری مواد غذایی را دارا می‌باشد. همچنین نیلو ۲۵۰ پریما پلاستیک درب دار، بیرنگ و شفاف است. از این ظروف یکبار مصرف که دارای ظاهری شکیل می‌باشد، بیشتر جهت بسته بندی، نگهداری و حمل مواد غذایی شامل دسرها، سبزی‌جات، میوه‌جات، خشکبار، انوع خوراکی‌ها و غیره ……… استفاده می‌شود. نیلو ۲۵۰ پریما پلاستیک در کارتن‌های ۶۰۰ عددی جهت ارائه به بازار عرضه می‌گردد.

ارسال برای برای تهران با پیک و شهرستان با باربری به صورت پس کرایه است.

ویژگی های نیلو ۲۵۰ پریما پلاستیک

  • تعداد در کارتن:  ۶۰۰ عدد
  • جنس ظرف: پت
  • وزن خالص : ۶۳۴۹ گرم
  • وزن با بسته‌بندی: ۶۳۹۰ گرم
  • ابعاد کارتن: ۴۸x38x41
  • مناسب برای: بسته بندی موادغذایی برای رستوران، لبنیات، بسته بندی مواد پروتئینی، تخم مرغ،  بسته بندی شرینی، آجیل و خشکبار و …

ظرف پت:

ظروف پت در بین محصولات پلیمری بسیار شناخته شده است این ظروف که از ماده‌ی اولیه ای با نام علمی پلی اتیلن ترفتالات ( PET) تولید می شوند در خانواده پلی استر ها قرار می‌گیرند.

ظروف پت از ترکیب هیدروکربن های نفت خام شامل اسید ترفتالیک و اتیلن گلیکول تشکیل شده است و با افزودن بعضی از کاتالیزورها در شرایط صنعتی بدست می آیند؛ این مواد با قرار گرفتن در حرارت (معمولا بین دمای ۱۸۰تا ۲۰۰ درجه) شروع به ذوب شدن کرده و فرم الاستیکی را بوجود می‌آورند؛ و سپس توسط دستگاه‌های مخصوص، سرد شده و با توجه به نوع کالای مورد نظر به مواد شکل داده شده و قالب گیری می‌شوند .

ترکیب عالی و تنوع بالا در تولید ظروف پت باعث شده است که این کالا به عنوان یکی از پرکاربردترین پلیمر ها در صنعت شناخته شود. در اکثر نقاط جهان پت (پلی اتیلن ترفتالات) برای تولید الیاف پلی استری استفاده می شود اما در ایران بیشترین استفاده از پلیمر پت، در ساخت بطری پت است که کاربردهای دیگری دارد از جمله این کاربردها می توان به تولید بطری های آشامیدنی همچنین بسته بندی مواد غذایی، دارویی و بهداشتی اشاره کرد.

معرفی بازارجواهر

بازار جواهر با زیربنای حدوداً ۵۰۰ متر مربع واقع در خیابان مولوی شامل ۱۹ باب مغازه فعال در عرضه محصولات بطری، جار، ظروف یکبار مصرف و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط می باشد

کلیه فعالان در این بازار خود تولیدی و یا نمایندگی مستقیم آن ها می باشند و به صورت حضوری و همچنین مجازی ارائه دهنده خدمات به مشتریان گرامی می باشند.بازرگانی جواهر نمایندگی مستقیم شرکت پولاپویش را عهده دار است.

گروه صنعتی پولاد در سال ۱۳۵۹ توسط مهندس سیروس بختیاری تاسیس گردید

در حال حاضر با ۴۲ سال سابقه خدمت و کارآموزی درعرصه صنعت پلیمر، با افزون بر ۵۰۰ نفر نیروی شاغل در چهار رشته صنعتی مستقل و مرتبط با یکدیگر در مجموعه‌ ای از کارخانجات به وسعت ۷۱،۰۰۰ متر مربع واقع در شهر تهران به فعالیت ‌های تولیدی اشتغال دارد.
شرکت پولاد پویش، از زیر مجموعه های گروه صنعتی پولاد، در سال ۱۳۸۱ با هدف تامین بخشی از نیاز صنایع بسته بندی کشور تاسیس گردید.

محصولات این شرکت شامل انواع ظروف بسته بندی تولید شده به روش تزریق پلاستیک مورد استفاده در صنایع نوشیدنی، غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی می باشد.

توضیحات تکمیلی

وزن 6.390 کیلوگرم
ابعاد 41 × 38 × 48 سانتیمتر
برند

پولادپویش

رنگ

شفاف

محصول کشور

ایران

جنس

پلی پروپیلن

دسته محصول

ماکروویوی

کاربری

بسته بندی, شستشو در ماشین ظرفشویی, فرویزری, قابلیت پلمپ شدن, ماکروویوی, یکبار مصرف

نقد و بررسی‌ها

0.0 میانگین امتیاز Rated ( 0 دیدگاه )

Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
ارسال دیدگاه

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نیلو ۲۵۰ پریما پلاستیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =